Курс валют:

USD 42.50

EUR 46.00

курс оновлено 19.12.2024

+38 (097) 610 44 69

Довідкова інформація та питання, що часто ставляться

Головна>Довідник

Як підібрати запчастини та зробити замовлення на www.avalonparts.com.ua

Перше, що потрібно зробити, це зареєструватися, це дасть можливість економити час надалі. Реєстрація займає до 2 хвилин. Усього 6 обов'язкових пунктів. І так для проходження реєстрації скористайтесь кнопкою у правому кутку сайту:

У разі виникнення проблем із реєстрацією та з приводу будь-яких інших питань звертайтесь за телефоном: +38 (097) 610 44 69

Зверніть увагу!

Спочатку, на сайті вказані ціни в євро, Ви можете самі собі встановити потрібну Вам валюту.

Є кілька способів підбору автозапчастин:

1. Ви чітко знаєте номер запчастини, яка Вам потрібна і залишилося тільки відшукати її на нашому сайті та замовити. У такому разі необхідно ввести номер у полі для пошуку запчастин за номерами «Пошук за номером запчастини» та натиснути кнопку знайти:

Далі перед Вами з'явиться список деталей по групах (ОПИС) і Вам потрібно вибрати те, яке Вам підходить і відповідає Вашому Виробнику, наприклад: 51750480 – трос гальма стоянки на FIAT Doblo:

База даних автоматично запропонує Вам, якщо є в наявності, оригінальні запчастини та низку замінників:

Чому одна й та ж деталь має різну ціну, наявність і час доставки на наш склад? Усе залежить від різних постачальників — одну й ту ж автозапчастину постачають різні компанії.

Тепер обираєте автозапчастину, яка підходить Вам за ціною та виробником, і натискаєте КУПИТИ, щоб вона потрапила у Ваш кошик. Після цього вказуєте необхідну кількість і натискаєте ДОДАТИ:

Переходимо у "Мій кошик", перевіряємо замовлення та натискаємо «Оформити замовлення», далі чекаємо зворотного зв’язку (дзвінка) від менеджера.

2. Другий спосіб підбору запчастин: Зверху на сторінці знаходимо «КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН»

Далі обираємо виробника автозапчастин, який Вам потрібен.

Потім, користуючись підказками, потрібно вибрати модель автомобіля, для якого шукаємо запчастини, модифікацію (обов’язково звертаємо увагу на рік випуску автомобіля). Потрібно максимально точно підібрати потрібний автомобіль.

На наступному етапі потрібно вибрати необхідну групу запчастин, а в ній уже потрібну Вам деталь від обраного виробника:

Далі все так само, як і у варіанті пошуку №1, з моменту, коли Ви визначилися з деталлю.

3. За допомогою сайтів і оригінальних каталогів виробників. Знайшовши потрібну деталь і знаючи її каталожний номер, просто вводите його в пошук і отримуєте результат. Якщо результат пошуку негативний, жоден із варіантів не допоміг, або у Вас немає часу на підбір запчастин — сміливо звертайтесь до менеджера зручним для Вас способом: телефонний дзвінок, електронний лист або скористайтесь опцією «Зворотний дзвінок»:

4. Запит за VIN-кодом. Найпростіший і зручний спосіб для Вас, але не найшвидший — просто залиште заповнену заявку, і з Вами зв’яжуться наші менеджери:

Як здійснюється доставка по Україні

Відправка товару здійснюється компаніями: «Нова пошта», «Нічний Експрес», «Делівері авто», «Інтайм», «Гюнсел», «Міст Експрес» та «Автолюкс».

Терміни та вартість доставки уточнюйте у вибраної вами компанії-перевізника.

Ми несемо відповідальність лише за доставку товарів до вибраної Вами транспортної компанії.

Замовлення і відправлення товарів можливе лише при наявності повної або часткової передоплати (мінімум 20% вартості замовлення). Решту 80% Ви оплачуєте після отримання товару. За товар, який є в наявності на складі, передоплата не потрібна.

Як я можу оплатити своє замовлення?

1.Післяплата (встановлюється перевізником)

2. Картка ПриватБанку (+1% до суми) у терміналах

3. Готівкою у нас в офісі

4. За допомогою сервісу Приват24

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія? – Гарантія поширюється на всі групи товарів, куплені у нас у магазині, за умови належного встановлення та експлуатації. З термінами експлуатації можна ознайомитися на сайтах виробників.

Чи можу я обміняти або повернути товар?

Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» клієнт має право повернути товар належної якості Продавцю протягом 14 днів з дати його отримання.

Вимоги до товару, що підлягає поверненню:

Товар не використовувався і не встановлювався на автомобіль

Збережено товарний вигляд, упаковку, етикетки, інструкції

Ми не зможемо прийняти товар, якщо він відповідає заявленим якостям і доставлений виключно за індивідуальним замовленням клієнта.

Поверненню не підлягають:

товари, за які внесено заставу (відновлені запчастини);

електронні деталі (лампочки, свічки тощо);

технічні рідини та масла у випадку розпечатування (порушення герметичності упаковки);

Часті питання

На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

Товар, якого немає в наявності, можна замовити. Ми спробуємо його знайти та замовити у постачальників, з якими не працюємо на постійній основі.

Які переваги дає реєстрація?

Зареєструвавшись на сайті, Ви зможете додати товар до кошика та замовити його, а також отримати знижку постійного клієнта.

Що таке VIN-код?

Міжнародний стандарт ISO 3779, який описує формат VIN-коду (Vehicle Identification Number) транспортного засобу, дозволяє не лише легко класифікувати та ідентифікувати автомобіль, але й є надійним захистом від викрадення. VIN-код складається з букв і цифр, комбінацію яких неможливо підробити, оскільки при створенні коду використовується алгоритм обчислення контрольного числа, за яким можна перевірити авто на викрадення. Навіть знаючи принцип алгоритму, викрадачі не можуть підробити VIN. Цей код необхідний для правильного підбору автозапчастин для Вашого автомобіля. Дуже часто VIN-код є номером шасі (кузова, рами).

Де на моєму автомобілі знайти VIN-код?

VIN-код зазвичай зазначений у Вашому свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу.

Яка гарантія, що після передоплати я отримаю своє замовлення?

Ми розуміємо, що в інтернеті часто трапляються шахраї. Але ми дорожимо своєю репутацією і витратили багато ресурсів на створення нашого магазину. Наша мета — економія коштів наших клієнтів, а не шахрайство.

Як часто оновлюється сайт, чи актуальні ціни?

Наш сайт оновлюється 2–3 рази на тиждень.

Як користуватись API?

Не знайшли відповідь на своє запитання? Напишіть нам!

Ім'я:

Электронна пошта:

Питання:

Телефон для довідок:

+38 (097) 610 44 69

(по Україні)